Jeg startet denne tråden flere år siden

, men har ikke vært aktiv her for lenge. Men det er koselig å se at der er en del av normenn eller folk som bor i Norge.
Vet ikke helt om vi kan si at folk fra Bergen er fra Norge.

Men nå da Bergen er i samme stav så... ok da.
Det jeg har drevet med i de siste årene er, at jeg er blit med i FAIR fairlds.org og en kunne si at jeg er med i den uoffisielle kirkens forsvar. Jeg har også hatt en søster side til denne siden på finsk som jeg har tatt være på.
Vet ikke om der er et behov i Norge for en sonn diskusjons side? Men i hver fall her er det lov å skrive på norsk. Jeg ahr også oversattt en del av FAIRs nettside på finsk, men har ikke tørt å oversette på norsk... er ikek så flink på norsk.
Jeg var med de første på denne netsiden for lenge siden og kjenner de som holder den bra. Jeg var en del en moderator førr også, men da hadde jeg ikke tid til det mere.
Så velkommen alle norske til siden. Kanskje vi kan finne på noen interesant, bare la meg vite om dere har noen ønsker og også om dere synes kirken trenger forsvar på internett på norsk. Der er så mye på engelsk og så lite på norsk.... (eller finsk eller dansk eller svensk... for den saks syld)
Men husk det blir ikke party om vi ikke for mere med og det som skrives om er opp til dere!
Vi kan jo ha en party på norsk. Kjempe gøy å ha her flere fra det land jeg bor i!